Skip to content

3 Comments

  1. Catarina i Piteå
    13 augusti, 2018 @ 21:48

    Det låter sunt och klokt. Sluta be om ursäkt, det duger fint som det är.
    Hellre inlägg där bloggaren vill skriva något än tre inlägg om dagen utan innehåll. 😉

  2. MH
    10 augusti, 2018 @ 06:55

    Absolut går den till historien denna ljuvliga varma svettiga sommar, men ack så vacker. Moder natur bjöd oss frusna på detta så vi kunde hämta oss från den hårda vinter. I natt har det regnat och åskat över slättet och det ska inte bli lika varmt nu enligt de vise.
    Du gör rätt i som inte lägger ner så mycket tid vid datorn det finns ett liv utanför allt detta som är betydligt behagligare och mer nyttigt.
    Vi njuter framåt.
    Kram/MH

Lämna ett svar