Skip to content

2 Comments

  1. Lena
    12 januari, 2014 @ 23:19

    Ha en härlig resa!!
    Nu har snön kommit till Småland
    Underbart;)
    Kram Lena

    • Silverhome
      13 januari, 2014 @ 05:38

      Tack Lena,
      & njut av snön om du kan 😉
      Kram ❤️

Lämna ett svar