Skip to content

1 Comment

  1. MH
    20 maj, 2017 @ 13:57

    Beklagar förlusten, det är alltid sorgesamt och ledsamt och den där känslan aldrig mer.
    Sen beundrar jag de vackra foton som Mathilda tagit, guldstjärna till henne. Jag som också gillar att fota just kor tycker de är fantastiska. Men är et bara jag som tycker synd om djur som ska behöva ha de stora blafforna i öronen? så var det inte förr hemma på vår gård, nytt påfynd.
    Kram till dig och alla andra/MH

Lämna ett svar