Vi ses 2015!
Några timmar kvar av 2014. Hade jag inte åkt på förkylning deluxe och varit trött som en brunbjörn i ide skulle jag dansat in nya året med buller och bång. Kommer antagligen befinna mig i koma när alla andra möter 1:a Januari så jag får önska er en riktigt underbar avslutning på detta år och […]