Skip to content

4 Comments

  1. H
    4 februari, 2017 @ 07:37

    Jättefint! 🙂

  2. Ninni
    4 februari, 2017 @ 00:05

    Go kväll eller snarare natt! Så fint du fixat bordet o stolarna!!! Vi är mitt uppe i en köksrenovering på vårt torp, Tapetserar, kaklar, målar fönster o sätter in en ny gjutjärnskamin etc. Planerna för imorgon är att fixa till vårt tråkiga köksbord som är i furu,står nästan med penseln i näven för att måla det… men efter att jag sett dina bilder blev jag inspirerad, så jag undrar.. vaxat!!! Det blev så himla bra som du gjort!!! Hur gör man ??? Tacksam för svar från en amatör utan ”tummen mitt i näven” Stor Kram !!!

Lämna ett svar