Skip to content

6 Comments

  1. MH
    24 januari, 2017 @ 17:49

    Ha, ha, ja men är det inte lite befrianda i alla fall, ja som gillar det udda tycker inte det är så illa, ooops nu tror du jag också blivit totalt knas. Det var i alla fall så att det blev uppmärksammat. Byt ut den rosa tröjan mot en anna blus eller tröja, är den lika illa då tro? Sen de rosa färgerna gör mig glad, det vet du väl Marica att man ska bära färger för att lyfta sitt sinne, ofta är den svenska kvinnan känd för de mörka färgerna.
    Hoppas du känner dig bättre.
    Kram till dig och det är kul med din blogg den är underhållande och omväxlande, toppen. Kram/MH

  2. Jessika
    24 januari, 2017 @ 13:58

    Vad rolig du är Marica! Tror denna förkylning har tagit fram humoristen i dig. Fortsätt så!
    Jag får börja läsa dig hemma i min ensamhet och inte på jobbet i öppna kontorslandskapet… Mina kollegor undrar vad jag håller på med som gapskrattar samtidigts som jag försöker dämpa mig! 🙂

    Krya på dig och familjen!

  3. Johanna
    24 januari, 2017 @ 11:38

    Hahaha! Håller helt med dig! Höll på att svimma när jag såg en annan ”modebloggare” bära det där förklädet med volanger, a´la cafébiträde från 80-talet! 😉

Lämna ett svar