Skip to content

1 Comment

  1. MH
    27 december, 2016 @ 16:05

    Vädret gör så mycket. Blåsten i natt var dryg, jag längtar oerhört till våren för jag avskyr vinter och snö och tö och blask och blåst, haha. Men det gårt fort framåt och man kan inte gilla allt.

    Njut av solen tills ni åter vänder hemåt.
    Kram/MH

Lämna ett svar