Skip to content

12 Comments

  1. Maria
    30 juni, 2016 @ 17:51

    Håller alla tummar och tår att du får den lägenheten :). Hoppas hoppas :).

    …har nu äntligen skrivit på för ett jobb…och ska börja den 11:e. Inte drömjobbet men ett jobb…och idag var jag på en annan intervju. Plötsligt så är man populär …får se vad dom tycker om mig och om det blir det i stället ;). Ska köra neråt Skåne och dina bygder snart och njuta av lite skånsk sommar med vänner lite här och där runt Ystad faktiskt. Hade du haft kvar din affär hade jag tittat in :). Ska bli härligt att få lite ”semester” innan jag börjar jobba. Innan det där ”runt hörnet” visar sig :).
    Kram kram Maria

  2. Kerstin
    29 juni, 2016 @ 21:59

    Hej!
    Känner dig inte men förstår mellan raderna att ditt liv inte alltid är så lätt.
    Hoppas att du får den nya lägenheten så ni får lite mer utrymme och med plats för dina kreativa idéer.
    Lycka till!
    Trogen bloggläsare i Trellehola

  3. Berith
    29 juni, 2016 @ 09:47

    Håller tummarna allt vad jag kan

  4. Viveka
    28 juni, 2016 @ 23:29

    Hoppas, hoppas! Lycka till <3

  5. Irene
    28 juni, 2016 @ 20:41

    Håller tummar och tår för dig, hoppas det blir som du önskar.

  6. Johanna
    28 juni, 2016 @ 19:46

    Självklart håller jag tummarna för dig och hela familjen!!

  7. Hönan Agda
    28 juni, 2016 @ 16:52

    Lycka, lycka till, hoppas det går bra.
    Håller verkligen tummarna för dig.
    Får du den ska jag skåla i ett gott glas vin,
    det är du värd.
    Hälsningar Skåne.

  8. MH
    28 juni, 2016 @ 15:40

    Jag tänker på dig och hoppas det du vill ha ska bli verklighet.Ödet brukar jag tänka det styr ganska mycket!

    Kram och må så gott/MH

  9. Linda
    28 juni, 2016 @ 13:36

    Håller tummarna stenhårt och hoppas på en liten gräsplätt där du kan leva ut lite av din trädgårdslänktan! Kram

Lämna ett svar