Skip to content

2 Comments

  1. Ninni
    12 juni, 2016 @ 23:34

    Kära du !!! Läser din blogg varje dag, blir lite bekymrad över dej, hur du mår och att du är helt slutkörd. Va nöjd med den fina studentfesten du fixat för din dotter, du har lyckats alldeles förträffligt o kan tänka att det uppskattats särskilt av Matilda. Förstår att du saknar skapandet och att få utlopp för din kreativitet, tror att du med din förmåga att hitta alternativa vägar inom sinom tid finner lösningar till ro i både kropp o själ. Va rädd om dej……. Tack för att du delar med dej. Kramar Ninni

Lämna ett svar