Skip to content

4 Comments

  1. Agneta
    27 maj, 2016 @ 22:51

    Jag törs knappt jämföra min balkong med din. Duvor har ’tagit över’ vår och ’ råkat ’ lägga ägg till på köpet! Jag och min man är i krig om de ska få vara kvar eller inte. Inte trevligt på nåt vis. Men här i London bor man lite mer ,ska vi kalla det bohemiskt. Jag ska försöka att ta ett år ledigt och satsa på att få i ordning på vår lägenhet. Det är så kul att ha det fint ,men jag tycker aldrig man hinner så mycket mer än i tankarna. Ha en härlig helg.

  2. S.u
    27 maj, 2016 @ 22:13

    Ja visst är det härligt att det är fredag, trevlig helg!

Lämna ett svar