Död åt allt vad kommersialism, bortskämda skitungar och manschauvinistiska as heter… Är milt sagt trött på ganska mycket för tillfället… Vi ses imorgon.
7 mars, 2016 @ 00:03
Kram till dig. Hoppas att imorgon blir bättre.