Skip to content

4 Comments

  1. Anette
    25 januari, 2016 @ 00:37

    Oj, halva kommentaren föll bort. Jag skrev iallafall att du kanske redan provat Ritalin, har ju inte läst din blogg innan, men ska börja läsa nu

  2. Anette
    25 januari, 2016 @ 00:34

    Hej. Har inte läst din blogg innan men ”ramlade” in på den idag. Så jag har ingen aning om vad det här med flytt m.m handlar om, men får väl fortsätta läsa för du ver k ar ju skriva om saker som jag tycker är intressanta och sen bor du ju i Skåne(jag bor i Malmö) så det låter ju bra.Iallafall, varför jag tänkte skriva var att jag såg att du också har ADHD precis som jag då, men att du inte mår bra av medecinerna. Jag äter Ritalin och tycker den är super. Hade ju också biverkningar i början men dom försvann efter nån vecka så håll ut

  3. MH
    20 januari, 2016 @ 17:42

    Ser gott ut, men jag kunde inte utan småskratta lite så här på kvällskvisten, vet att det är nyttigt men såg ut som det jag matar fåglarna med, haha. Bra och få till ett skratt det livar upp oss. Men är det inte lite för mycket med frön så?jag gillar det i bröd.

    Det är obehagligt och må illa av mediciner som man tycker ska göra nytta, så har jag också med mina reumamediciner, men vad ska man göra om man är så illa tvungen.

    Så har du tagit ett kliv närmre ditt nya liv, snart står du där och gör ett bokslut på det gamla, och skriver i en ny och det tror jag du kommer må bra av, trots allt så känns du synnerligen stark och målmedveten. Kram/MH

Lämna ett svar