Skip to content

2 Comments

  1. Rita
    2 juli, 2015 @ 21:36

    ”Har nån badat ännu ?” Men herregud, man börjar väl bada i maj nångång ? Det var 11,7 vid mitt premiärdopp. Men så är jag ju lite badgalen också … 🙂 🙂 🙂

Lämna ett svar