Skip to content

6 Comments

  1. Popprinsessan
    21 maj, 2015 @ 13:23

    Kör själv något liknande paleo just nu och det funkar jättebra. Det finns jättemycket recept. Gjorde superenkla kokostoppar med enbart 2dl kokos och 1 banan. 15 min i ugnen, 175 grader.
    Kram vännen!

  2. Cia
    21 maj, 2015 @ 10:06

    Tack återigen för en jättemysig fika mm.Där var så mysigt och så fina bilder du tog på maten. Du har så rätt i att maten spelar så stor roll i våra liv.

  3. päivi
    21 maj, 2015 @ 10:00

    egenhändiga energibars med dadlar och annan kuliox bli jättebra. Hsr glömt recept men kan återkomma. enkla snabba å jättegoda

Lämna ett svar